Čo púta najviac mladých ale aj starších ľudí?

Zakladáte si novú spoločnosť, rozbiehate biznis vo sfére, ktorú ste si vybrali a stále si kladiete otázku: ,, Ako najlepšie osloviť skupinu ľudí pre ktorých sú moje výrobky či služby zaujímavé?”. Rozhodovať sa musíte aj medzi vekovou hranicou ľudí, ktorú sa hodláte osloviť. Všetkých naraz totižto nie je možné upútať. Ak sa zamyslíme nad poslednou vetou, je to veľmi odlišné ako pútať pozornosť odlišných vekových skupín. Pre vekovú skupinu, ktorá nikdy nepoužívala a ani sa nechystá začať používať počítače a internet bude online reklama úplne zbytočná. Takúto vekovú skupinu ľudí musíme osloviť inzerátom v novinách, časopisoch, prostredníctvom letákov v schránkach, ktoré pravidelne čítajú a hľadajú na nich zľavy. Taktiež pri tých najstarších nám môže dopomôcť aj rádio či televízia. Ak sa chystáme osloviť skupinu ľudí pod 50 rokov, určite siahnite hlavne po online reklame. Ľudia v tejto skupine používajú internet dennodenne či už v práci alebo doma. Nezabudnite však, že aby reklama oslovila cielených ľudí musí byť zaujímavá a dobre prepracovaná.

Čo púta najviac mladých ale aj starších ľudí?

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s